Gott och blandat.

Sådär då, nu har jag varit på stadium outlet för att konstatera att dom verkligen inte har någonting bra...
Så jag och Jojjo tog cyklarna tillbaka till hennes place och checkade tv :)
Och nu har jag tagit cykeln tillbaka till hemmet och tryckt i mig en tonfisksallad (Y)

Igår stack jag hem till Jesper och kollade tv, medans han var på kalas :) Han säga hej till honom innan jag stack hem och sov.
Dock tänkte jag se vad han gör ikväll, känns hel fel att se fångarna på fortet utan honom!
Så därför tänkte jag se om han möjligtvis ville se detta med mig :)))


Och våran underbara Jesper Kumlin fyller år idag! Välkommen till 19års gänget!!! :)

Massa grattis till snubben med stil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0