14 februari

HATAR att jag börjar kl 8.10 på måndagar, det är så jädra skitigt! Förstör hela min dagsrytm :P
Hur som helst...

I fredags gick jag och mötte min käreste på virginska för att kolla deras affär... fick vänta i 40 minuter och sen va affären jätte liten :(( Men vi fick gratis kakor (Y)
Sen åkte vi med Micke hem till landet, där det var totalt igen snöat, så vi fick pölsa sista vägen ner till huset :P det var spännande... haha! Sen åt vi god mat och kollade på ombytta rolller :D

I lördags drog vi till Marieberg och köpte massa massa tallrikar :)) JÄTTE FINA! sen stack jag till pappa och åt middag med familjen, dunder gott och avslutades med Wii spel! (Y)
Sen kom jesper och hämtade mig så drog vi till Jonna och Jocke, gjorde mat och kollade på Melodifestivalen och sen spelade vi några spel :)))

I Söndags åkte vi med Micke och Torun till Gunn (Jespers farmor) Som fyllde och firade henne med massa tårta, sen hem till lägenheten och åt med dom :) Sen hyrde vi film och avslutade kvällen med I rymden finns inga känslor. Den var bra :) :D


IDAG ÄR DET ALLA HJÄRTANS DAG! Hade jag dock totalt glömt bort... johanna påminde mig. :) Vi får se vad vi kan hitta på ikväll ja och min käreste :) <3 Vi kockar nog ihop lite mat på våra nya tallrikar och myser för gustavsvik har inte svarat på våran bokning för relaxen så det var nog fullt antar jag :)


Förra året :))

Du är bäst i världen min Jesper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0