dags för fredagsmys

Välkommen fredag!
Idag blir det att träffa Caitlin, ÄNTLIGEN!!! Och mamma caitlin ska jag också få möta, trevlans!
Blir en fika på stan för jag hann inte marieberg eftersom det är bio vid 18 tiden :)

Imorgon stack jag till mamma och pratade, det var mysigt. hon laddar mina baterier :)
Man blir glad av henne! Så vi pratade om allt möjligt men nu känns studenten inte allt för långt bort:S

Jesper har precis gått för att klippa av sitt långa hår :) Blir spännande att se hur resultatet blir!
Och idag har vi månadsdag kom vi på nyss :P 19 månader :) <3
Min myser.


25/7-09

Kommentarer
Postat av: Rita

Ni är alltid välkomna till Stockholm! Gratis mat och husrum.

2011-02-26 @ 13:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0