En fredag kväll

Får sova helt ensam ikväll, kommer kännas jätte dunder konstigt. Tycker inte alls detta är roligt :P
Dock har jag haft en trevlig kväll :D

Först tårta med Julia,Johanna,Sandra och Amanda.
Sen förfest
Sen drog vi till krogen och befann oss där tills... ett-halv två :)
Då fick jag inte tag på jesper så jag gick hem så jag skulle slippa vänta utomhus.
Då har snubbens mobil dött och han går på bussen och åker hem :P
haha hur som hellst hoppas jag han laddar mobilen så snabbt han kommer hem så vi kan smsa lite :)
Han är finast. PUSS

Jag åt nyss nudlar, det var jätte gott

Kommentarer
Postat av: Horace Engdahl

Det heter "jättegott" och inte "jätte gott".

2011-02-05 @ 20:20:30
URL: http://svenskaakademin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0