en frefah

Igår skrev jag aldrig, hade tydligen viktigare saker för mig :P
Igår gick jag till skolan till typ halv fem, fast vi slutade tre. Men vi var tvugna att fixa inför barnmusikalen som var idag :) Det var helt sjukt roligt, jag dog av skratt på sista föreställningen :P
Blir kul att se filmen sen :P

Idag ska jag duscha snart, sen kanske landet. Beror på om pojken ska ut ikväll, själv har jag ingen lust att gå ut alls, annars kanske jag kidnappar johanna och sätter henne i min soffa så jag får mysa med henne. Kan hända!

Så planerna är lite inte alls planerade om man kan säga så :P
IAF i helgen tänker jag åka skidor, jag önskar att jag hade pengar så jag kunde följa mer Johanna men tyvärr. Sälen får vänta tills ekonomin tillåter, sisådär... några år :P

OCH nu smsar johanna att hon kanske åker till sälen ikväll, kul.
Jävla unge!


du är bäst, min bästa vän.

ÅH CATLIN är och träffar sin mamma, förstå lyckan.  :)

Kommentarer
Postat av: Mica

Kom hem till mig då?:D

2011-02-18 @ 15:51:02
URL: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0