en lördag

Oj förlåt Micaela, såg inte det förens nu, vi kan leka i veckan :))

Igår sket vi i att ta bussen till lannafors, och hade filmkväll hemma istället, och åt massa massa fruktsallad med en massa goda frukter ;) Vi såg på typ halva american gangster eller vad den heter, får se resten en annan gång. Var totalt död :P

Nu blir det dusch, sen hem till Jonna och ha lite kalas för henne, farfar har nämligen kommit till staden så man får ju passa på :)

OCH GUD VAD JAG VILL ÅKA SLALOM IMORGON, kommer totalt rasa om någon säger att det icke kommer ske. Jag vill så gärna!!!
Har suttit och kollat priser på gillersklack och romme, dit ska jag någongång iaf, vem som följer med får vi väl se :P
Min pojkvän var inte så sugen tyvärr :( Men han kanske blir efter morgondagen vem vet :)))

JAJA. Badkaret väntar på mig. Massa PUSSAR!!!
Ps, johanna, åk en massa skidor åt mig med. DU är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0