en tisdag

TISDAG!!!
Känns som jag håller på att bli sjuk... men jag hoppas det går över :)
Idag ska jag på stan med min älskade :) Sen blir det tvätta helaste kvällen :) JIPPI :D

Min smarta pojkvän kom ju på iden att när våra munkar som vi köpte på hindersmässan, va dåliga så la han dom ute på våran "balkong" så nu har vi fått massa gäster på den... det vill säga typ fem fåglar som står och äter och låter as mkt. Jätte mysigt :)))

Så nu ska jag väl fixa mig lite så jag kommer iväg senare, tänkte faktiskt försöka rensa bort lite disk om det går :)


En halv pappa, en lilla syster med hatt och en jag :)

Kommentarer
Postat av: simone :)

ja vad var så kul vart var vi då i italien?? <3 : :

2012-01-14 @ 18:04:33
Postat av: simone

gott med glass <3 :)

2012-01-14 @ 18:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0