Ingen buss innan man är redo.

Min balklänning är kommen! Nu gäller det bara att hitta ett bra par skor att ha till den så dom kan sy in den om det behövs. :))))

Har precis badat och tyckte mig vara relativt redo att sätta mig på bussen till Lannafors, innan 7. Så jag använder mitt busskort någongång. Men min pojkvän ligger och sover, så jag väckte honom lite försiktigt för att fråga om vi skulle ta en buss om en halvtimma och möttes:
-Ser det ut som vi är redo att ta en buss om 30 min?
Och somnade om igen. Nehepp tydligen inte, så jag får väl vänta på att herren ska vakna så vi blir "redo" att åka.
Killens humör när han sover/vaknat är inget att leka med :P

så jag ska nog äta lite mer kina mat medans jag väntar :D
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0