Jädrans huvudvärk

Sitter och väntar på att jesper ska vakna så vi kan gå hem till mamma och hämta mitt cv och gamla skidglasögon och se om det är något man kan ha.

Dock ska vi inte åka skidor i helgen, ni skulle bara veta hur besviken jag blev. Har VERKLIGEN taggat sönder till det... det talas om nästa helg... nu tänker jag ta det med en nypa salt man vet ju inte.

Imorgon är jag "ledig" för vi har bara en lektion ...typ besök på Risbergska så jag tänka ta ledigt :D
ska försöka få lite annat gjort...

SÅ nu har jag inget speciellt att hitta på i helgen... förutom Gunns kalas och pappas middag som verkar vara samma tid :S usch vad jag hatar att inte göra saker :P

JAja, jag och Catlin stack på stan, hittade massa fint :D Sen har jag haft jordens huvudvärK!! nu tog jag precis en tablett och har sovit i typ 4 timmar... kanon (Y)

En bild från en Karrofest i ettan tror jag :D

Ta hand om er :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0