Lördag, en melodifestivalskväll

Igår var fantastiskt!
Fika med världens bästa Caitlin och hennes mamma, gabe och en kajsa :P
Sen fick jag skynda mig för att inte missa bion, änglagård 3. Den var bra, tyckte jag :P
Sen vidare till Efesos för en sjukt god middag.
Tack för kvällen familjen Pahlm!

Idag ska jag ha en hemma kväll helt själv och njuta. Det är inte varje dag, hur som helst.
Min älskade pojkvän ska ut och parta, min syster ska ut och parta men jag känner inte alls något sug att dra ut, jag ska ju ut nästa helg med 9D så det räcker :))
Så jag tänker köra melodifestivalen till tusen!!!

Hur som helst, vaknade upp relativt sent med älskling och nu står han och diskar/gör mat :)
Ska gå och kolla hur det går för honom snart :P

Tycker inte alls om att lovet snart är slut. Känns inge lockande att komma till skolan och börja stenhårt...nej nej!
Men snart är skolan slut så jag ska njuta lite av mina fina klasskamrater sålänge :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0