måååndag

MÅNDAG åh underbar måndag, började som vanligt kl 08.10. (Y)
I helgen har jag sprungit på strömpis,pizzeria,landet,melodifestivalen och middag hos mamma.
Det har varit en trevlig helg som avslutades med massa avsnitt av solsidan med jesper :)

Idag tänkte jag springa upp på stan och se om jag och jesper kan hitta en bra present till Jonna, sen kanske man kan hitta något mer att handla till Micaela, Sen är vi klara med födelsedagspresenterna denna månad :P
Blir att handla lite frukost också, intressant!!! :)

har massa massa arbeten att göra nu, så måste försöka komma igång och checka av dom en efter en.

absolut en helt hemsk bild på oss, jag och min sköna MEN den borde få vara med ändå tänkte jag.
Du är så jävla dunder bra!!!

Nu ska jag bara vänta på att min älskade ska komma hem, eller sluta skolan så vi kan dra :))
Ta hand om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0