Sista februari

Ja då var skolan igång, gick till skolan kl 8. Möts av att läraren är sjuk vilket innebär att jag egentligen hade sovmorgon till 12.15 om jag bara hade kollat min mail. Men icke!
Så jag fick gå hem igen :P
Så om en halv timma börjar jag igen :) Då blir det första lektionen om musikalen!!! :D JAA!!!
Åh jag ska få träffa johanna igen känns som år sedan!


Idag fyller världens bästa Julia år!!!! MASSA GRATTIS TILL FLICKAN! <3
Får krama om henne på fredag :)

I lördags hade jag kanske den tråkigaste kvällen i hela mitt liv, fy vad det är tråkigt att vara ensam :P vilken dålig ide :P haha Men Jesper kom hem runt 11 efter sitt festande, blev lite för mkt :P förstår inte att han fortfarande inte lärt sig hur mycket han tål :S:P Så jag tog hand om honom resten av kvällen :D

Sen på söndagen var det kalas för Micaela hemma hos pappa, det vart mat och tårta. Det var fint (Y) Dom är bäst!

Och idag ska vi hjälpa mamma flytta, hon ska nämligen flytta från 4:e våningen till första våningen, känns väldigt nödvändigt. Suck :P men vad gör man inte för sin moder, hon har ju trotts allt stått ut med mig hela mitt liv så :P

NU BLIR DET SKOLA! :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0