tisdag

Har övat hela morgonen inför våran barnmusikal som är på fredag :) Roligt!
Och nu har jag två timmars hål. Johanna ringde och tyckte vi skulle gå på stan... jag vet inte om jag är så på iden att behöva gå ut i kylan igen :P

Igår var det alla hjärtans dag, vi skulle göra tre rätters middag, så vi gick och handlade på coop och jag brände efterrätten direkt så den blev det inget av, sen glömde vi baconen som skulle var runt fläskfilen... men det vart gott ändå :) Så kollade vi på shrek, den sista. Den var jätte bra :D

Fick massa fina blommor också :))

Sitter och försöker plugga men det går inge bra alls, vill egentligen bara sova... men jag ska försöka få lite gjort, så jag slipper allt ikväll :D + NORA kommer ikväll :D

PUSS

Hittade fina bilder ifrån sälen 2010

Martin martin...

nån fest hemma hos Anton

jag och martin sitter och löser korsord, ni ser ju hur koncentrerad jag är!

ën mycket söt Johanna på singing bee eller vad det heter

Kommentarer
Postat av: Mica

Hahah:P fy fan vad roade vi såg ut...

2011-02-15 @ 13:45:46
URL: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0