TISDAG med NORA

Nu har jag och jesper varit barnvakt åt Nora :))
Hon började as garva, hahaha jisses vad söt! Trodde inte barn kunde göra det, men det var tydligen väldigt roligt när jag klappade händerna :P haha!

Har varit helt död idag, hade ju hål i mer än två timmar idag! Hur segt som helst!
Efter skolan gick jag och jesper och handlade massa på coop och sen tog vi med oss mat ifrån sibylla eftersom vi ändå hade rabatt där :D
Det var gott!

Nu blir det bada, sen halv åtta hos mig. För att avsluta kvällen med DUE DATE :D Jaaa, vill verkligen se den :D
PUSS


Bilden är tagen precis när jag och jesper började träffas :)<3

Kommentarer
Postat av: Mica

hahah:P man kan ju fan inte sluta skratta när hon kör igång. låter så sjukt kul!:P

2011-02-08 @ 23:55:34
URL: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0