TISDAG

Sitter och försöker läsa ut den här boken som skulle vara utläst igår. Dock har jag typ bara... 10 sidor kvar men dom är jätte sega :P men jag ska ta mig i kragen efter en dusch och läsa klart dom, jag lovar!

Annars så är det onsdag imorgon, inget planerat.
På Torsdag ska jag leka lite med Micaela och Nora. Sen bara Nora när micaela går vidare till Träna Lätt... som för övrigt är antagligen den sämsta skit jag någonsin skådat. Bli ALDRIG medlem där! usch och fy.

Jesper mötte mig på vägen hem till skolan, han skulle nämligen till systemet så då kunde han möta mig :) Sen gick vi till cervera och lite andra affärer. Vi letar nämligen efter någon snygg servise, vin glas och allt där till :D
Vore nice att ha i samma stil liksom :D Dock hittade vi väl inget :P
Hur som helst så på vägen hem så bollade vi tankar om en maträtt att äta, men så gick vi förbi asiatiska köket som ligger typ 200 meter härifrån, kollade menyn och handlade hem. 50 spänn att ta med (Y) JÄtte gott :D:D


Jaja Ta hand om er fina människor!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0