torsdag

Då är det torsdag, jesper befinner sig i huvudstaden med sin klass.
Jag vill också åka till stockholm med min klass :P

Idag ska jag till min kära mor, hämta räkningar och prata om studenten/ planera.
Det ska bli trevligt :))

Igår var det stor kalas hos Jx2, trevligt, massa barn :)):D
Imorgon är det bio och middag på efesos :)) JA!
Micaela behövde barnvakt för att hon skulle göra precis samma sak fast tvärtom, så vi kommer väl gå om varandra :P

Fick inte gjort något plugg igår, tycker det är skitsvårt att veta vad jag ska börja med, eller hur jag ska börja... ska försöka göra ett nytt försök idag och se om jag lyckas :) Håll tummarna för mig.

Kommentarer
Postat av: Mica- ung mamma till ett mirakel

Ses i dörren på Efesos;)

2011-02-24 @ 14:39:29
URL: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0