11 januari

Idag tog jag sovmorgon. Förlåt mamma :P
Vaknade upp, relativt pigg men med massa huvudvärk! Usch.
Så jag sticker snart iväg till Rudbeck för min förintelse lektion. Jag älskar dom lektionerna!!!

Annars ska jag fortsätta mitt pyssel med mitt fotoalbum... måste nog köpa ett till att ha resbilder i... annars får det inte plats :P
Har ett berg med disk också, så här var det aldrig när man bodde hos mamma :P Men idag ska vi riva det :D

Mitt hår är så läskigt slitet, men det får vänta tills efter balen... bara sådär 4 månader :P kommer få klippa bort allting då :P Plus att jag ska färga håret också... vi får se hur det slutar :P

Nu ska jag borsta tänderna så jag är redo för skolan:D
PÖZZ!


tänkte försöka hitta någon liknande färg som på bilden och inte för mörkt. Vi får se hur det går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0