13 Januari

Sitter as konstigt i sängen. Jesper ligger brevid och sover... han tar upp hela sängen!!!
Han säger att han inte vill sova och att han inte ska men han ville inte gå upp... jaja jag tänker inte väcka honom igen iaf:P

Jag äter köttbullsmacka :D MUMS!!!
För någon mat tänker jag inte göra förens jesper är vaken :P

ANnars idag har jag varit i skolan. Det var roligt :D
Vi avslutade religionen, check!

Jag har haft ont i huvudet sen i lördags... det suger så innrerligt. Typ migrän varje kväll, men jag hoppas att det går över snart!

Annaras köpte jag ett kilo godis igår och tänker dela min kväll med den, eftersom mannen i huset inte vill göra annat än sova tydligen :O:O:O


Simone, 2008 :)

Kommentarer
Postat av: simone

hehehe vilken rolig bild!! <3 <3

2012-01-14 @ 17:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0