18 månader

IDAG har jag och min älskade varit tillsammans i 1½ år :)

Så jag stack iväg på min håltimma till plantagen i eurostop och handlade rosor :)
Sen fick jag med mig någon slags palm och en kaktus :)

Grejen va ju den att jag tänkte överraska min käreste, men då var han hemma :O
Men det var uppskattat ändå :)

Så snart ska jag in i duschen och fixa mig inför ikväll då vi ska till ågatan 3, vilket sägs vara den finaste restaurangen i Örebro. Blir spännande :))

Annars är min pojkvän världens finaste människa.



MARIA <3 JESPER

Våran första kladdkaka, har blivit ett par stycken sen dess ^^
Hur som helst var det iaf våran första månad tillsammans :)
Nu... 17 månader senare :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0