dfdfaf

Har inte skrivit på ett par dagar, har inte haft lust :P

Idag har jag sprungit på hindersmässan med Caitlin. (vi var lediga idag :D) Och sen drog vi till Ikea och käkade, damen hade ju inte varit där förut :)) Mysigt.

Igår var det nattinnebandy, klassens tjejer vann 1/4, men klassens pojkar vann :)) Eller tyskarna. (Y) GRATTIS!

Här har vi tyskarna, när dom sjunger nationallåten. (Y)

Och igår hjälpte johanna mig med att färga håret :)) Det funkar, en färgning till innan balen, sen är vi på topp :))


Kom hem nyss efter ikea, har as ont i huvudet och mår illa, då har jesper killkväll med handboll. JÄDRANS vad dom väsnas :P helt sjukt.
Snart är det slut och då kanske dom drar vidare om jag har tur så mitt huvud får vila lite :))

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0