DOP

ååh idag döptes Nora<3

Mormor, Micaela, Johan och Nora.
Precis efter cermonin. Nora var glad hela tiden, satt och log och skrattade. Diggade när pappa spelade också :)

I sina fina kläder :) Ser lite rädd ut :D
Hur som helst var det kanon fint!

Sry Ariet att jag inte kommer förbi idag , men det blev så stressigt innan dopet att jag inte hann äta, så jag var tvungen att göra det efter dopet och nu är jag allt för trött för någonting alls. Dock hoppas jag att du får en kanon dag! Jag var ju trotts allt med dig tills natten på din födelsedag :))

Nu ska jag iväg och hyra film sen tänker jag bara ligga i soffan med min pojkvän ikväll :) Somnar nog väldans tidigt också.

Imorgon verkar det bli vänner-kväll (serien vänner) Med Caitlin,Johanna,Erik,Niklas och Philip :) MYS
PÖZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0