MÅNDAG

Började 08.00 imorse med vardagsjuridik och privatekonomi. Ganska segt, men jäklans bra att kunna!!!
Sen förintelsen, vi skulle dit och hämta böcker att läsa. Boken har jag redan eftersom jag lånat den för några veckor... av rent intresse, sen resten av tiden skulle vi se på en fakta film om rasism. Den hade jag också sett...

Men nu har jag sett den två gånger :D Så nu kan jag extra mkt (Y)

Så nu har jag slutat :))
Tänkte ta en powernap eftersom jag inte alls kunde sova bra inatt :S
Annars finns det saker att göra här hemma så tiden ska nog gå åt ska ni se :)

OCH imorgon ska jag till Ågatan 3 och äta med min underbara pojke, jag har idag lärt mig att jag inte kan kalla honom min sambo längre eftersom vi inte har skrivit på något kontrakt / avtal om detta. Så han förblir enbart min pojkvän som jag bor med och så får jag ta tillbaka dom gånger jag sagt det innan :P

Massa pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0