tisdag den 18:e efter skolan :D:D

Så nu har jag kommit hem ifrån förintelsen, ååh vad jag älskar dom lektionerna. Det är rent nöje!
Det är faktiskt det ända jag känt i hela mitt liv att jag faktiskt kan tänka mig jobba med.
LÄskigt intressant.

Annars försöker jag städa lite innan min sambo kommer hem, så han blir glad :)
Sen tänker jag laga lite mat, idag är jag på topp! Kan vara det att jag har sovit mycket och knappt tagit ut min energi i skolan, så jag faktiskt har energi hemma! Så då får jag passa på att göra det tråkiga när jag orkar :)))


Pojkvän i skola, absolut den vackraste varelsen som skådats. <3

PÖZZ

Kommentarer
Postat av: Mica

Du kanske ska bli historielärare med inriktning på andra världskriget eller nått?:)

2011-01-18 @ 22:45:48
URL: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0