torsdag

Idag gick det lätt att gå upp!
Hade engelska och nutida konst historia. Det var chill, sen käkade i och sen iväg och ha klassråd.
spridda tankar om vart man ska på studentfesten... sug.
hur som helst, sen har man hål i två timmar tills svenskan. Så det kan hända att jag hoppar över den.
Ska städa, mamma kommer ikväll och ska äta glass:D
Har jag tur kommer mica och Nora också, kanske ska  vara barnvakt idag :D JIPPI :))

I helgen vet jag inte vad som händer. Vore roligt om något hände! Tycker allt att vi ska ha en friends night... asså med serien och kanske en sleepover :)))
Annars tänkte jag ta med mig pojkvännen och kanske åka nått varv runt ånnaboda. Det kan ju vara roligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0