fullt upp

Kom hem från underbart fina ibiza i onsdags natt, sen dess har det varit fullt upp, och är fullt upp!
Igår var det hejdåfest för Caitlin, idag blir det stan med MIcaela och sen till johanna och leka sista gången med Caitlin innan hon åker... förhoppningsvis säger jag hejdå på flygplatsen också :)))

Jag har inte änns hunnit prata med jesper sen tisdagen innan jag åkte till ibiza :P
Vi går om varandra hela tiden, och nä'r jag kommer hem om kvällarna sover han...
får försöka hinna med honom lite imorgon på dagen eller något :P

Men det är så sjukt skönt att ha saker att göra hela tiden, så man inte blir sittandes hemma och tråkar.
Mamma åkte till stockholm i en vecka idag så jag ska vara kattvakt där också :)


MEN NU ska jag till stan.
PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0