livet.

Igår snackade jag och johanna med Caitlin :D:D hon visade oss runt i hennes hus, och sen åt vi blåbärspaj tillsammans :D

Annars rullar livet på, jag ska ut och springa snart hade jag tänkt. Har gjort ett antal försök att få med johanna när jag ska ut, men det går inte så bra :P haha, men jag håller hoppet uppe! :D
Jag fick ju med Jesper, så han kanske vill bli min springpartner :)))

Jag har nästintill flyttat hem till johanna nu, hon gör mat till mig och tar hand om mig. Hon är bäst!
Jag somnade nämligen hemma hos henne igår, så lät hon mig sova, och bakade blåbärspaj till mig. fina hon.

Och igår så stack vi till ivys uteservering, uteserveringar är ju bäst sådanna dagar!
Stockholm på måndag, och sen förhoppningsvis jobb igen på tisdagen :D JIPPI!!!! :D

NEJ nu måste jag dra mig vidare gott folk, världen väntar på mig. PUSS

ps. I love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0