packning

Eftersom jag alltid är allt för seriös och göra packlistor inför alla resor jag ska på, stora som små. Har jag absolut inte missat detta denna gång, tänkt om man skulle missa någonting :O
Dock skriver jag en sak, sen lägger jag till 100 plagg till! Man vet ju aldrig vad man känner för att ha på sig där nere :P
Det jobbiga är att jag gjort halva listan, och väskan är full...
Åh jag vet ju precis vad pappa kommer säga :P han tycker att man bara behöver underkläder, några t-shirtar, shorts och badkläder sen är man typ klar.

IAF! jag har nog packat allt som går att packa nu. Så det känns väldans bra :D
Vaknade dock när jesper gick upp idag så jag har varit uppe sen kl 7, så man hinner ganska mycket då. Sjukt vad lång dagen blir om man inte sover bort den :O

Och i eftermiddag ska jag leka med Johanna innan det är middag hemma hos pappa. Ska försöka trycka in mamma där emellan också, så jag hinner träffa dom innan vi åker :D
WOOOHOOOO IMORGON :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0