sista dag + utekväll

Jobbade sista dagen igår, vilket sög. Och Alexander var inte änns med :( han missade gofikat!
Men förhoppningsvis får vi jobba i Augusti igen, så det är bara några veckor. Men då ska Donald åka till London :OO
Iaf, så har jag panik nu. Jag måste göra någonting om dagarna :P dom här dagarna är överfyllda dock :P men efter Ibiza blir det helt tomt. Haha

Igår stack vi brudar ut+Jesper Kumlin, först förfestade vi hemma hos Amanda Kämpe! Najs
Sen fick vi skjuts till Frimis där vi spenderade hela kvällen! :o
Tyvärr minns jag icke mycket av denna delen av kvällen... så nu tänker jag absolut inte dricka så här mycket på år och dagar. FYFAN!
Så idag har varit en mardröm! har mått så himla dåligt.

Men nu mår jag ju bra, men alla mår piss så ingen vill hitta på något :P så jag har myror i brallan!!!
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0