Min Caitlin

har haft helt galna veckor nu, totalt proppfulla med saker som skulle göras, men nu tror jag att jag är klar med nästan allt :D

Igår kväll åkte jag och johanna till stockholm, mötte mamma och stefan (som är på semester i stockholm och bor i mammas kompis lägenhet.) så tog vi en buss till arlanda kl 03.45 sen mötte vi upp våran älskade Caitlin för att för sista gången på ett jävla tag få krama om henne. Det var hemskt!!!!
Jag kan inte änns beskriva hur mycket jag kommer sakna den här flickan, hon är absolut en av mina bästa!
Jag älskar dig med hela mitt hjärta!
Men vi har ju vetat hela tiden att hon ska åka tillbaka till USA men det har man ju försökt att förtränga.
Men det var så jävla värt att åka dit och vinka av henne.

Så nu är det bara jag och johanna kvar, men vi klarar oss. Och vi ska åka till Caitlin en dag, till våran fina.
Massa PUSSAR,LYCKA och KÄRLEK!


Ni är oslagbara.














En av dom viktigaste personerna i mitt liv, flyttade just precis allderles för långt bort.

Du är min bästa vän.

Kommentarer
Postat av: Mica

Förstår att det är jobbigt, men du får vara glad att du träffade en så fin människa och att ni kommer att ses igen:)

2011-07-26 @ 08:09:47
URL: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0