Jobb

Det är helt fantastiskt väder ute, har varit det i minst två dagar nu och jag får sitta/stå inomhus och jobba :OO
Men jag van trivs på jobbet och vill inte sluta!
Får panik av tanken att vara arbetslös och bara sitta hemma!!!

Hur som helst, det började med att jag skulle jobba där i två veckor, nu är jag inne på den tredje och kommer antagligen att jobba nästa vecka också.  Vilket är kanoners!
Dock kommer arbetet att ta slut nästa vecka så längre blir det inte. Men det har varit nice iaf:)
Och lite klirr i kassan :)))

Annars saknar jag caitlin och Johanna jätte mycket. Rebecca också. Dom är fina.
Och jag åker till Ibiza om två veckor :))) JIPPI. Då kan jag ta igen all sol jag missat dom här dagarna. Så DÄ så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0