Jobb

Har inte hunnit skriva här på ett tag :P
Jobbar på vivalla skola som vaktmästare, så håller på att måla om massa korridorer och klassrum :) Det är NICE!
Fick en vecka till också , pengar<3

Och i fredags stack vi ut med massa människor. Det var as kul. MINA fina vänner <3
Ethan, caitlins pojkvän från USA är här också. :D
Så vi började kvällen hemma hos Johanna. Sen stack vi vidare



På Frimis och rockade lite.

Sen avslutade vi kvällen på, stället som alltid levererar! SATIN.

Annars är livet bra, åker utomlands om 3 veckor... FAST det är sämst att Caitlin åker  bort, hon ska åka runt i Europa i två veckor, sen kommer hon hem typ 5 dagar sen USA... så jag har bara någon dag kvar med detta underverk :( min bästa.

NU MÅSTE JAG JOBBA!!! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0