Midsommar

Midsommar var ju ett äventyr :P
Först på dagen stack vi iväg upp mot ånnaboda, storstenshöjden och letade rätt på Jespers föräldrar som campade, där käkade vi midsommarmat och gick runt och kollade på typ världens största tall, den skulle du sett Johanna!

Sen åkte vi hem till Lannafors och kollade på deras nya familjemedlem, en sån där gräsklippare som går själv. Den är söt! så satte vi upp tält eftersom Jonna och Jocke skulle ordna lite midsommargrillfest liknande.

Sen in till stan, fixa oss, dra iväg och förfesta hemma hos KK :))
Sen tog vi bussen till lillån, till en hemma fest i någon villa, vi var nog där ca 15 min.
Sen tog vi bussen tillbaka till KK, för att vid 1 tiden ta en taxi till Lannafors och fortsatte där.

Kvällen slutade med att mor min hämtade mig och jag somnade och vaknade upp med en mobilsladd runt halsen... hmm?

Hur som helst, jag hade en kanon kväll. Väldigt lyckat bortsett från slutet :P
PUSSS

Kanske en bild kommer upp, kanske inte.

Kommentarer
Postat av: Mica

Men va?? Vad har jag nu missat?!:P

2011-06-30 @ 12:35:03
URL: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0