Studenten 2011

Herregud, nu har vi tagit studenten. HELT SJUKT!!!!
Men jisses vad roligt vi hade, det var så jävla kul!

Först sov jag hos Caitlin i Adolfsberg där champangefrukosten var, fick inte sova så mycket men det är hon värd :P
Så upp på morgonen, johanna kommer. Vi fixade oss, sen kom alla andra och vi skrev i mössor och sånt mys.
Caitlin och Emilia höll tal :)
sen åkte vi en hyrd buss tillsammans alla till skolan, det var as nice! kändes som vi skulle på skolresa :P
Sen tog vi bilder, sen till aulan och sjung och sånt där... sen baugetter i matsalen sen träffa lärarna och få betyg.
Sen var det utspring eller vad det heter... vi var först :)))

Sen träffa familjen, gå parad till stortorget, hoppa på flaket och åka runt med det tills 15.
Då stack jag hem och duschade, sen till modern min och käkade mat med släkt och vänner :)))
Tack för alla presenter!!!

Sen förfest hos johanna, vid detta laget började folk känna att som var trötta :P
För att senare dra vidare till Strömpis och skaka roooompa.
Mcdonalds och avslutades i stadsparken.

Tack för alla som gjorde denna dag till en av dom bästa i mitt liv. PUSS


Alla bilder finns inte uppe än, så jag får väl lägga in dom senare :))
Tack alla, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0