studentfix

oj jisses vad snabbt tiden går!!!
Jag vill verkligen inte att studenten ska komma, kommer säkert bli en helt fantastisk dag men vill inte vara utan skolan :P
Iaf imorgon är det studenten... så idag har jag en massa att göra:)) Inatt blir det sova med Caitlin och Johanna mina bästa!!! <3

Så igår var det krampen, vi förlorade, men dom fuskade. Men vi hade antagligen ändå förlorat men känns så sjukt tråkigt när det alltid finns grisar som ska förstöra :S
Sen gick jag, Nora och Micaela på stan och fixade massor.

Idag blir det jag, Nora och Micaela igen. För vi är så bra, så det blir marknadsafton eller vad det nu heter, köpa ballong till NorisDoris. :))
Sen måste jag hinna iväg till Caitlin snabbt och lämna allting inför imorgon, och sen är det teater i karslund med klassen :)))

Massa mys.

Detta ska jag säga till er, är mina bästa vänner. Och dom är bäst.
Bäst i världen, jag älskar er!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0