uppdatering

Åh jag ska ursäkta min dåliga uppdatering först och främst!
Det är så sjukt mycket nu, inte i skolan men fint väder och sånt där. Så det sista man vill göra är att sitta vid datorn!
I veckan var det ledigt, alla dagar utom i onsdags men då gick skoldagen väldigt snabbt.
Sen drog vi ut, afterschool vid två sen stadsparken för fyllebrännboll, sen strömpis för att trängas och sjunga till björn rosenström som besökte lilla Örebro. För att avsluta kvällen på ivy bar och sängen, Ariet sov kvar och jesper underhöll henne, kul att han underhöll någon iaf :P

Annars har vi spenderat en del tid på landet, det är ju underbart när vädret är såhär!!!

Och i torsdags stack jag hem till mamma för att fira morsdag... eftersom vi hade musikal hela dagen så räckte inte tiden till. Så då blev det fika där, det var bäst!!! Finns ingenting som går upp mot en dos av Nora, hon är verkligen det finaste och sötaste som skådats! åh, jag är så stolt! <3

Och idag var det konfirmation för jespers två kusiner :) Så då vart det bilresa till Stockholm för att vara med i kyrkan och äta massa god mat! Trevligt!!

Så idag när vi kom hem total slocknade jag eftersom klockan hade passerat 12 snåret var jag död. Somnar snabbt som blixten och väcks av Jesper klockan halv två då han säger
-" jag drar ut nu"
WOOOT ?:O jaha så från att sovit som en stock så kan jag inte sova alls nu. så jag får väl vänta på att han ska komma hem igen.... (därför fördriver jag tiden med detta blogg inlägg.)

Hoppas bara han tröttnar snart och kommer hem igen.
Justja grattis till förlovningen Micaela och Johan. Ni är fina <3

Kommentarer
Postat av: Mica

Oh, vad du är söt! Tack älskade syster<3

2011-06-05 @ 11:08:37
URL: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0