en elefant på en tisdag.

Idag har vi fortsatt med våran bryt vecka, det vill säga att vi nästan har enbart musikal hela veckan bortsett från iv-valen :) Så idag har vi dansat, spelat teater och liknande. Det var nice, väldigt slappt :P
Snart börjar min sista lektion som ja ska på, blir föreläsning.

Köpte nyss biljetter till bio imorgon :) Tänkte bli av med massa presentkort jag och jesper fått efter födelsedagar, julaftonar och igår fick vi två till för att vi hjälpte till med flytten så vi måste bli av med lite :P
Dock har jag inte sagt vilken det är bara för att det är så roligt att överaska :D
jag är så rolig.


Så nu ska jag vidare på äventyr, på fredag är det krogen. Det kan inte bli annat än kanon :D
PUSS

en söt elefant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0