EN helg.

Åh, underbara helg. Den tar alltid slut så snabbt.
I fredags drog vi ut tjejerna, Ariet, Ebru, Caitlin,Johanna och Rebecca  förade lite hemma hos Johanna. Det var mys!
Sen drog vi till krogen, lång köö! Men det gick :)

Sen var vi där tills halv två då jag drog hem och total somnade :D
I lördags var det sjukt segt, tror alla var bakis då :P
Gick iväg med jesper till sibylla och käkade, sen åkte vi och stor handlade med familjen Pahlm.
För att äta god mat och se på melodifestivalen med dom, och sen någon konstig och läskig film :P(sista färden) Eller liknande hette den.
Sen idag har vi knappt gjort något, ätit semla typ :P

Försöker få lite plugg gjort, har gjort klar en grej. Nu ska jag plugga inför provet imorgon :OOO
tror jag kommer sitta ensam och göra provet för tydligen kommer inte vissa :P
Kan bli spännande, vill bara få det överstökat :P

Ska sno bilderna ifrån ariet, från krogen snart. Men det gick inte, och när jag skulle paint screama så gick det inte för då kom det jesper ser på tv:n ist :S hel skumt. Jätte dumt också.
Så det får ni se en annan dag, har för mig att johanna har rätt söta bilder på oss också ifrån web kameran också :P


Nu ska jag plugga, mysa med pojke i soffan för att sedan kolla på big brother :D JAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0