en kväll

Är helt totalt död. Orkar inte göra ett skit:P
Igår var det fredag, hade så jädrans roligt i skolan. Jisses
så igår kväll kom marcus och jonathan hit och förade, sen gick dom till ivy. Och johanna var också där, så jag gick dit. Johanna och dom drog, emma,rebecca och lotte kom. Jesper stack, sen stack jag hem. När jag precis ska somna smsar johanna ifall hon får sova här.
Ofc, så då gick jag upp och fixade, sen slutade det med att vi hade efterfest i grannens lägenhet :)))

Sen blev jag fast med kanske örebros fullaste kille och en full vän. och där försvann min sömn

MEN GUD vad jag är glad idag att jag inte drack igår, dom andra va lite slitna :P
Nu ska jag vila lite innan jesper kommer hem :)

Justja, jag och johanna gjorde smörgåstårta. Den var jätte fin!

Johanna är bäst. Jag älskar dig

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0