måndag

Så jag tror vi var sex styckna på provet... :P
Aja det gick inte allt för braigt men det värsta jag vet är att saker liggande, så nu är jag av med det! tackgud.
Börjar min andra lektion om 50 min! :O måste kocka lite ris, så jag hinner äta innan jag drar vidare.
Nu är det musik, musikal. allt i ett, så först ska låtarna repas, sen är det produktionsgrupper.
Så jag kommer väl sitta och skriva i musikalbloggen idag typ :P Blir spännande.

Sitter och lyssnar på låten jag ska vara med i och sjunga på musikalen, så jag har lyssnat på den innan vi börjar repa tänkte jag.
Jesper började sin praktik idag :D på 4:e våningen, jag hoppas det går bra för honom :) Det verkar vara mycket folk där iaf :) han var så nervös.

Nee nu är det dags att fixa mat:) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0