Musikal arbete i full gång.

Nu sitter vi i skolan och arbetar med musikalen, i produktionsgruppen. Det går kanon, förutom att vi knapt har något att göra :OOO
vi försöker att få in bilder på datorn ifrån en iphone, det borde vara enkelt tycker jag eftersom det båda är apple men tydligen inte.
Idag tänkte jag kanske gå hem till min mamma, får se om jag kan klämma in det. Slutar vid 4 :)) igår slutade vi 16.30 :O helt sjukt segt.

Nu ska vi fortsätta med arbetet, önska oss lycka till! :)
Justja jag fick någon roll i musikalen också så nu ska jag spela :OO Men det är bara på två föreställningar :)

Kommentarer
Postat av: Mica

Haha:P Vänta du tills ni måste vara kvar i skolan till 22 på kvällarna;)

2011-03-10 @ 14:41:07
URL: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0