PILTSHOW

Igår var det piltshow. HELT OTROLIGT! Var absolut det bästa jag sett, i hela mitt liv tror jag. Jag är ledsen för alla som missade detta. det var läskigt bra!
Jag blir så stolt över mina fantastiska klasskompisar! När Frida sjung "And i'm telling you", garanterat halva publiken grät. Och alla stod i slutet av hennes låt, jisses vad duktig hon är!!!!
Nä det var så fantastiskt! Och Erik, vilket jobb! Det är han som gjorde allt.
Som rektorn sa: Han har jobbat 25 timmar av 24 på ett dygn, dom tre senaste veckorna!
Jag blir så imponerad.

Annars idag är det fredag, jag har haft myskväll med först Jesper och Marcus och sen med Denise som stack hem för en halv timma sen drygt :) TREVLIGT!

Imorgon blir det hem till Jonna och käka och ha trevligt! Och på söndag blir det till mamma för middag och fira Micaela :)

Så ni får en bild av mig ifrån johannas mobil, tagen på nyår för att hedra Erik och för att Caitlin är den finaste person som finns. Tack och hej för mig!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0