plugg HELASTE dagen

Är hemma idag igen, kommer dock gå till skolan imorgon eftersom jag känner mig lite bättre :)
total snuvig dock men men. Idag har jag pluggat från kl 11 imorse tills nu, är inte klar. Men har skickat iväg arbetet till Stefan som kontroll läser. Han är så otroligt gullig han hjälper alltid mig när jag har någonting!
Den mannen är ingen man ska underskatta, han kan ju allt! Och det jag har just nu är han profesor i så, tur att han finns till!

så nu är jag helt sjukt trött på att sitta vid datorn och skriva, eller i soffan med ett kollegeblock så nu tänker jag fortsätta diska och äta mat. Jag har totalt glömt att äta och dricka, har vart helt inne i arbetet. Farligt det där :P

SÅ ta hand om er!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0