bröllop

Åh bröllopet i lördags som sagt...
Först stack vi till kyrkan för att fixa med dukningen och sånt :))
Sen hade vi en halvtimma på oss hemma att duscha och fixa oss... blev ingen mat där inte.
Sen iaf åkte vi och hämtade alla osv :)
Sen började det kl 15.

Sen var det tre rätters middag och massa tal och sånt som hör till .
Jag och Jesper dansade vals för första gången :) hihi

Så nu tänkte jag lägga in ett fåtal bilder :)






Jag hade jätte gärna lagt till fler bilder men musen funkar inte som den ska så det får bli en annan dag... om det  blir av :)

Kommentarer
Postat av: Mica- Mamma till en liten Nora

Oh, den där bilden med ringen har jag inte!:O sparar ner

2011-05-18 @ 11:24:38
URL: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0