Lite smått och gott

Glömde säga att jag var hemma hos mamma i tisdags och fick reda på lite om bröllopet :)) Börjar närma sig!
Och Henrik var hemma, så han följde mig hem. Han är bra!

Annars hade vi bara en lektion idag som inte var så viktig så jag tog mig friheten att ta ledigt :P

Och jag har hittat värsta fina bikinisarna!!!:O
50 kr del på Hm. Jätte fina!
Så såna får följa med hem :)

Annars är min fader utomlands någonstans och njuter av solen. Den jäkeln!!!
Kollade på sista minuten resor idag eftersom jag och jesper har tänkt att kanske dra på en sån efter studenten, sista veckan innan han börjar jobba. :)
Trodde inte att jag kunde åka iväg eftersom jag låg back 50 poäng i skolan men det gör jag tydligen inte utan det är min lärare som har glömt att säga till att jag går den kursen så nu slipper jag oroa mig över det :)))))) :D

Nu ska jag försöka städa en aning innan min fantastiska syster och min systerdotter kommer hit :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0