musikalarbete efter helg med sol

Idag börjar den såkallade riktiga musikal arbetet, nu har vi inga vanliga lektioner längre i dom närmaste 3 veckorna... Jippi! eller något :D blir nog kul!

Igår gjorde jag kärleksfrukost till min kärlek :) jordgubbar,banan och äpple att doppa i smält choklad samt vanlig frukost det vill säga, stekt ägg, kockta ägg, juice, oboy och allt som hör till!
Sen drog vi iväg till landet och hjälpte till att bygga växthus :) Gick bra, men mitt ben är helt cp :S
Det har somnat :S sovit sen igår när vi byggde... halva vaden och foten... så nu typ haltar jag fram :P
Jag hoppas det går över snart!
Sen grillade vi :D Mums!
Sen drog jag till pictures för att göra en slags "möhippa" till mamma, en lugn sådan :D vart hur bra som hellst!
Hon vart ganska chockad :) sötmamma!!!

Så nu ska jag iväg till örebro teatern :)
Ta hand om er!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0