Härliga Lördag.

Känner mig så sjukt blödig nu när jag är sjuk.
Låg hemma med feber igår, på en fredag :OO
Och idag är jag också hemma, fast det är lördag OCH halloween?!?!?!

Saknar Caitlin så att jag dör.
Saknar Johanna också. beroendeframkallandeperson!
Saknar Kajsa,Amanda och Julia Larsson också. Missade vofflorna i Onsdags :(

MEN imorgon ska jag fika med flickorna. Det ska bli fint!

OCH jag känner verkligen för film, godis och pojkvän nu.
MEN icke det, istället tittar min roliga familj på någon sjukt tråkig serie om första världskriget...?
och pojkvännen är i Eskilstuna och rockar. Och godis på ica är billigt, men stänger om en kvart och det finns inte en chans att jag orkar gå ut :P Ska göra ett försök att ta mig till ica imorgon istället :D

PUSS <3

hahahahaha. SÖT!
Gud vad jag hörde amandas skratt i mitt huvud nu :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :D

2011-11-25 @ 14:40:57
Postat av: hehehe :D

hehehe :D från simone <3

2012-01-14 @ 18:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0