Annars?

Sitter i lägenheten, jesper jobbar som vanligt :))
Kanske är sista gången jag sitter här, eftersom jesper flyttar i helgen... :(
Suger så jävla mycket, jag som älskar den här lägenheten!
Det var faktiskt här vi sov andra natten tillsammans, för 2½ år sedan :) Långt innan det blev våran lägenhet :)
Det känns faktiskt så sjukt hemma här! <3

ANNARS har jag bränt mig mitt i handen i ugnen igår :P fått en blåsa,så nu gör allting ont :P haha, tjejen ska inte baka, så äre bara!

ANNARS äger min bästa vän Johanna så jädrans mycket!!!
ANNARS flyttar världens bästa kk till Norge i helgen och det suger också!
ANNARS saknar jag Caitlin hela tiden, jätte mycket och det suger typ DÖÖÖÖNDER mycket.

ANNARS ska jag äta paj nu, tare lugnt, PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0