Bildbomb

Eftersom jag inte har lagt in mina mobilbilder på datorn... sen typ jag fick mobilen så har jag en massa bilder!
Och eftersom jag åker till London om sådär 2 veckor vill jag ha massa plats för bilder på mobilen!

Våran fina fina Caitlin, en vanlig dag på Ica! Bilden pyntar även min älskade mobils bakrund. Så att jag alltid har sockertoppen med mig. <3

När vi skulle handla pizza i Adolfsberg, och den sjungande Erik fick ligga i bagageluckan. Inga problem!

På tåget till Stockholm för att vinka av Caitlin.

vink vink :(

Promenad med världens finaste Nora.

En urglad Johanna med urstora såpbubblor!

Drog till Stockholm, tog båt till grönan. Med mina finaste småsyskon<3





Två glada tjejer på frimis!

Vaktmästarna på Vivalla skulle måla om, kul att väggen är hundra meter hög, och äri en trappa och att båda vaktmästarna är höjdrädda... men det där fixade jag och Alex utmärkt!

Dreggelpotta på kalas!

Tjej som tittar in i vägg.

Bästa vän i väntan på buss.

Bästavän kör bil. Duktig tjej!

En blöt systerdotter!



Snygga människor på buss.

Puss på bästa systerdotter.

Tjejer på buss.

snygg kille på snowboard.

Glassar lite i solen. oh yeah.

Pussgurkor!


Thats it, thats enough.
PUSS



Kommentarer
Postat av: Mica

Haha, bilden på dig o Simone från grönan...jag dör!



Många fina bilder!:)

2011-09-16 @ 11:52:03
URL: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0