JÄÄÄÄ

Nu går flyttlasset ifrån oskarsparken 2. :(
Så inatt var sista gången vi sov där :)))) Kom faktiskt på, eller Jesper kom faktiskt på att det var i den lägenheten vi blev tillsammans den 25/7-2009 så byebye lägenheten :(

Men idag har jag tvättat helaste dagen, varit och storhandlat med Stefan :)
Sen nu ska jag leka med Johanna :)

Och imorgon ska jag leka med Jesper, vi ska flyttstäda :D HIhi
Och så ska jag packa.

FÖR att på Onsdag drar jag till London. Yeah!

Så ta hand om er mina fina.
Jusjta glömde säga.
Att intervjuen gick bra, tror jag. Så jädrans svårt att säga. Vad vet jag om intervjuer ? :P
Sen så har jag varit i katrineholm och hälsat på min morfar på sjukhuset :) han mådde någolunda bra iallafall och hjälpt mormor att handla har jag gjort också.

SÅ nu ska jag faktiskt smsa johanna och se om hon har cyklat hem nu. Hennes kära moder hade nämligen lyckats låsa in sina nycklar i bilen... i venaspåret. BRA gjort sussiie!! Så nu fick johanna cykla dit och visa att hon är en snäll dotter... :)))
PÖZz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0