Johanna Kristina Pettersson!

Idag har jag lekt med Johanna helaste dagen, vi har varit tjocka och suttit i soffan.
Vi har ätit marängsvisch (stavning) och det var gott.
Hon är min bästa vän :)

Och imorgon ska hon ha uppkörning, klarar hon detta (vilket hon självklart kommer göra!) Så sitter hon med papprerna i handen och får åka allderles själv. Detta är ju helt otroligt, min lilla tjej, blir stor :(((((((((
Jag behöver inte änns säga lycka till, hon behöver det inte. Hon är ta mig fasiken för bra asså min flicka :)


Kommentarer
Postat av: Bff

Du hitta i ingen finare ?

Snygg bikini

Man ser att linsen inte är i



Jag tycker om dig med puss !

2011-09-22 @ 23:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0